18 Mart 2012 Pazar

Bilişim Teknolojileri

Bilişim teknolojileri / web tasarım alanı mezunuyum gerçekten Web tasarım çok zevkli bir iş ama uğraşırsan. Günlerini aylarını bilgisayar başında birşeyler yaratmak için harcıyorsun ve sonunda iyide kötüde olsa bir iş ve emeğinin karşılığı çıkıyor ama bu işleri yapmayı öğrenme aşaması gerçekten çok zor birbirinden zor ve uğraştırıcı programlama dilleri var bu dillerin hepsinin ayrı ayrı kullanım yerleri var yani açıkcası bir Web sayfası oluşturma çok zahmetli bir iş Lisede bunu öğrendik ama Üniversitede bu bölümle ilgili bir alan seçmediğim için bu mesleğimi devam ettiremedim web tasarım işlerini internetten R10 , Zone.Org gibi Webmaster sitelerinden takip ediyorum ve web tasarımdan geri kalmamaya çalışıyorum.

4 yorum:

  1. Üniversitede hangi bölümü seçtiğini öğrenebilir miyim ? Bende bu sene üniversiteye gireceğim ama hangi bölümü seçeceğime karar veremedim.

    YanıtlaSil
  2. Biyokimya bölümünde okuyorum alanın ney ?

    YanıtlaSil
  3. Ağ işletmenliği okuyorum ben yine network üzerine okuyorum ama üniversitede yazılım okusamda o konu hakkındada az çok bilgim olsa mı acaba diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ağ ve yazılım bence az çok benzer yanları vardır mesleğini seviyorsan başka bölümlere ilgin yoksa okuduğun alan güzel bence.

    YanıtlaSil

Lütfen Bu Yazı Hakkındaki Düşüncelerinizi Yazınız